English: Magizzle.com / Deutsch: MeineMagie.de
Používáním tohoto webu souhlasíte s našimi podmínkami a s použitím cookies pro přizpůsobený obsah a reklamy. Více informací.
Dnes je sobota, 20.4.2024
Svátek slaví Marcela, zítra Alexandra.
Věštírna - horoskopy a věštby online
Dnes je sobota, 20.4.2024
Svátek slaví Marcela, zítra Alexandra.
Denní horoskop
Váš aktuální horoskop pro dnešní den.
více...
Karty Archandělů
Kam směřujete a jaký je celkový pohled na váš osud?
více...


facebook
Přihlášení / registrace
jméno:   heslo: 
registrace / vložení kódu
zpět

Vypálená růže?

Kouzla a magie
I ten, kdo věří na čáry a kouzla dostal od nás místo se "rozepsat". Proto neváhejte a svěřte se se vším, co vás tíží v oblastech magie, ať už černé nebo bílé.

« zpět \ Přidat komentář

Vypálená růže?

Estel Ningue
15.12.10
13:05
Nereg.

IP: .*
Ahoj, chtěla bych se s vámi podělit o jednu mou zkušenost a chtěla bych vědět váš názor. Před pár dny jsem praktikovala techniku při níž jsem si měla vizualizovat na v místě srdeční čakry ( uprostřed hrudi) poupě růže. Poupě jsem po určité době podle techniky začala roztáčet okolo své osy o 360 stupňů. Zhruba do 24 hodin se mi na stejném místě objevila vyrážka, jakoby spálenina, kruhového tvaru, která po další 3 dny po které jsem přestala tuto techniku praktikovat začala uzdravovat. Slyšeli jste to někdy? jaký na o máte názor? V průběhu techniky jsem na stejné místo neaplikovala žádné látky ani předměty. Techniku jsem prováděla 2x. Myslíte že by síla vizualizace mohla být tak silná? Díky za odpovědi
 
Merit
15.12.10
13:37
Reg. před 2016

ahoj Estel :-), prosim te, co ti to melo prinest? ja toto vubec neznam, proto se ptam :-)

dekuju za odpoved, pa :-)
 
Nike.
15.12.10
15:53
Nereg.

IP: .*
Ahoj Estel,
..mohla, nemusela, ale klidně mohla :D
Z vlastní zkušenosti bych řekla, že to možné je. Já si sice nevypaluju cejchy, promiň, :-), ale taky se mi zadařil nějaký ten kousek. Přijdeš si na to časem sama.