English: Magizzle.com / Deutsch: MeineMagie.de
Používáním tohoto webu souhlasíte s našimi podmínkami a s použitím cookies pro přizpůsobený obsah a reklamy. Více informací.
Dnes je středa, 24.4.2024
Svátek slaví Jiří, zítra Marek.
Věštírna - horoskopy a věštby online
Dnes je středa, 24.4.2024
Svátek slaví Jiří, zítra Marek.
Duch doby
Dotyk ducha doby - emoční síly, inspirace a posilovače dovedností.
více...
Denní horoskop
Váš aktuální horoskop pro dnešní den.
více...


facebook
Přihlášení / registrace
jméno:   heslo: 
registrace / vložení kódu
zpět

Syn z budoucnosti?

Sny
Něco se vám zdálo a chtěli byste se o to podělit? Možná se dočkáte od ostatních čtenářů i vysvětlení...

« zpět \ Přidat komentář

Syn z budoucnosti?

Taira
25.02.21
14:26
Nereg.

IP: 46.29.224.*
Zdravím. Studuji ještě na střední škole a chtěla bych se s vámi podělit o zvláštní sen, který se mi v létě 2020 zdál. Ocitla jsem se v cizí v ložnici, byla tam velká postel a u rohu stál malý chlapec, který nechodil ještě ani do školy, aspoň to tak vypadalo. Měl velké černé oči, lehce snědou pleť, černé vlasy a neměl tričko. Vypadal hubeně a nevypadal moc dobře. Po celém těle měl modřiny a spáleniny, které měl hlavně na tváři, kvůli tomu mu na hlavě chyběly část jeho vlasů a měl tam jen velkou bouli. Klekla jsem si k tomu chlapci, který měl smutný výraz v obličeji. Pokládala jsem mu docela zvláštní otázky a on pořád jen přikyvoval nebo ukazoval.

Já:,,Kdd je tvoje matka?"
Chlapec: Ukázal na mě.
Já:,,Ty jsi z minulosti?"
Chlapec: Přikývl. (Což je divné, protože jsem se ho ve skutečnosti měla ptát na to, jestli je z budoucnosti. Ale takto malý chlapec asi nepozná rozdíl.)
Já: ,,Kdo ti to udělal?"
Chlapec: Ukázal na mě.
Já: ,,Ale byla to doufám nehoda?"
Chlapec: Přikývl
Já: Objala jsem chlapce a šeptala jsem mu do ucha. ,,Neboj, já se postarám o to, že to změním a zajistíme lepší budoucnost. Slibuji ti, že se ti to nestand, protože já na to dohlédnu a až přijde ten den, já budu připravená."